Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saabs avveckling påbörjad!

Startad av Krister Lindholm · 2010-01-08 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Här kastas man snabbt mellan sorg och glädje! Först bekräftas att fyra bud på Saab skickats in till GM. Nu kommer uppgifterna om att avvecklingen av Saab har påbörjats och att en likvidator utsetts.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]