Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saabs chanser förlängs en månad

Startad av Krister Lindholm · 2009-12-02 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I samband med dagens styrelsemöte borta i Detroit har Saabs ägare GM låtit meddela via ett kort pressuttalande att de har fått in bud på den svenska tillverkaren som de kommer att behandla under december månad.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]