Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saabs förlust 2008 - 4,1 miljarder

Startad av Krister Lindholm · 2009-07-27 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Inte helt oväntat gjorde Saab Automobile en kraftig förlust under 2008 - drygt 4,1 miljarder kronor. Jämfört med året innan är det näst intill en fördubbling. Samtidigt rasade försäljningen till låga 93 220 sålda bilar. Men tongångarna inom företaget är positiva.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]