Tyska Opel har nyligen lämnat det sjunkande skeppet i Detroit. Saab ägs däremot fortfarande av GM. Enligt statsminister Fredrik Reinfeldt har Saab nu satts i ett mycket svårt läge. Samtidigt fortsätter ägarförhandlingarna. Hur många är fortfarande intresserade av Saab? Och är Koenigsegg en av dem?
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld