Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saabs läge allt svårare

Startad av Krister Lindholm · 2009-05-31 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Tyska Opel har nyligen lämnat det sjunkande skeppet i Detroit. Saab ägs däremot fortfarande av GM. Enligt statsminister Fredrik Reinfeldt har Saab nu satts i ett mycket svårt läge. Samtidigt fortsätter ägarförhandlingarna. Hur många är fortfarande intresserade av Saab? Och är Koenigsegg en av dem?

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]