Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Säg adjö till BMW M6 och V10-motorn

Startad av Krister Lindholm · 2010-09-09 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Det är en sorgens dag för BMW M6-fantaster runt om i världen. Än mer sorg finner vi hos dem som förälskat sig i BMW:s V10-motor på 507 hästkrafter. Förstnämnda tas nu ur produktion vilket innebär att muskelmotorn också försvinner.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]