Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Saturn går i graven efter att Penske dragit sig ur

Startad av Krister Lindholm · 2009-10-02 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Först föll Pontiac, nu faller även Saturn. GM har haft svårt att göra sig av med sina sorgebarn och länge såg det ut som Saturn skulle klara sig med en ny ägare. Nu faller dock hela affären och GM har beslutat att avveckla Saturn.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]