Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Seat satsar på hybrider - Ibe får klartecken

Startad av Krister Lindholm · 2010-03-11 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Källor inom Seat har redan avslöjat att elbilen Ibe som står utställd i Genève kommer att sättas i produktion. Seat planerar dessutom en rejäl satsning på hybrider där bland annat en ny modell baserad på nästa Golf övervägs.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]