Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Shell vill sälja mackarna i Sverige

Startad av Krister Lindholm · 2009-12-15 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Svenska Shell vill banta sin verksamhet genom att sälja raffinaderier, depåer och hundratals bensinmackar. Runt 500 anställda kan komma att beröras. Försäljningsprocessen är ännu i sin linda.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]