Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Ska Chrysler bli Jeep?

Startad av Krister Lindholm · 2008-11-18 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Den frågan ställer sig nu allt fler inom den amerikanska bilindustrin. Chrysler är riktigt illa ute och balanserar på kanten mellan konkurs och överlevnad. Lösningen kan vara att överge Chrysler- och Dodge-märkena för att enbart satsa på Jeep.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]