Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Skåningen kör bäst

Startad av Krister Lindholm · 2009-04-27 · 1 svar

Krister LindholmTrådstart
Skåningarna kör bäst av alla. Det tycker de själva i alla fall. Hela tre av fyra skåningar tycker att de kör bättre än genomsnittsföraren. På andra sidan skalan hittas jämtlänningarna som tror minst om sig själva.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld
MoPar 66
Är väl klart att vi kör bäst :-)

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]