Är väl klart att vi kör bäst :-)
Skåningarna kör bäst av alla. Det tycker de själva i alla fall. Hela tre av fyra skåningar tycker att de kör bättre än genomsnittsföraren. På andra sidan skalan hittas jämtlänningarna som tror minst om sig själva.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld