Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Skattemärket får fortsatt förtroende

Startad av Krister Lindholm · 2009-02-04 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Skattemärket på bilar ska inte tas bort. Förslaget om att slopa skattemärket för att spara in på kostnaderna har dragits tillbaka efter en intern strid i regeringen, enligt tidningen Motorföraren.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]