Hur många partiklar alstrar tunnelbanan, spårvägen och järnvägen?
Kan vi inte bara förbjuda bilen i stället för att sakta döda den via höjt bränslepris och partikellarm mm?
R Collin skriver i ämnet :e
"Bilister förbjuds att bromsa på Hornsgatan."
https://blogg.aftonbladet.se/robertcollin/2010/05/bilister-forbjuds-att-bromsa-pa-hornsgatan
Kan vi inte bara förbjuda bilen i stället för att sakta döda den via höjt bränslepris och partikellarm mm?
R Collin skriver i ämnet :e
"Bilister förbjuds att bromsa på Hornsgatan."
https://blogg.aftonbladet.se/robertcollin/2010/05/bilister-forbjuds-att-bromsa-pa-hornsgatan