Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Skoda Fabia Greenline II - 0,34 l/mil

Startad av Krister Lindholm · 2010-09-14 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Snålt ska det vara. Nu höjer Skoda ribban i snålbilskampen och presenterar Fabia Greenline II som inte vill ha mer än 0,34 liter per mil.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]