Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Skoda Fabia RS byter diesel mot bensin

Startad av Krister Lindholm · 2010-03-03 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
På Genèvesalongen presenterar Skoda sin Fabia i RS-utförande. Vi märker först och främst att motorn är samma 1,4-litersbensinare som i Polo GTI och Ibiza Cupra och därefter att Fabia RS nu även kan fås i kombiutförande.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]