Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Skoda Fabia RS kommer tillbaka som bensinare

Startad av Krister Lindholm · 2009-10-20 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Snart är det dags för en ny, hetlevrad tjeck att locka rallysuktande småbilsförare. Nya Skoda Fabia RS lanseras nästa år, men den får inte en dieselmotor som sin föregångare.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]