Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Skoda Octavia Green E Line visas i Paris

Startad av Krister Lindholm · 2010-10-04 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Skoda har hittills hållit sig borta från el- och hybridracet och satsat på snåldieslar. Men nu ger de sig in i leken, i Paris visas Skodas första elbil. Med tillägget Green E Line blir Octavia helt eldriven.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]