Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Skoda Octavia RS-P - tjeck på anabola

Startad av Krister Lindholm · 2009-09-06 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Har de blivit tokiga i landet down under? Skoda Australien har utvecklat en projektbil kallad Octavia RS-P som lockar mer än någon annan Skoda har gjort hittills. 258 hästkrafter och 350 Nm passar alldeles utmärkt i den tjeckiska folkfraktaren.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]