Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Skoda Superb Fastback - varför inte?

Startad av Krister Lindholm · 2010-05-31 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nya Skoda Superb finns i kombicoupé/sedan- och kombiutförande, men vad skulle du säga om tjeckerna släpper en CC-version? Nu är det bara fantasi, men det skulle inte sitta helt fel med en bil likt den fastback-version som Pavel Hrubý har ritat.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]