Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

SL-bussar utrustas med alkolås - facket anser det kränkande

Startad av Krister Lindholm · 2010-09-09 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
För fyra år sedan tog SL beslutet att utrusta alla sina bussar med alkolås. Inom två år ska alla bussar vara försedda med utrustningen. Men facket ogillar det - de anser att busschaufförerna blir kränkta av att blåsa.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]