Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Snöröjning eller bilröjning?

Startad av Krister Lindholm · 2010-12-28 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Här har vi ett praktexempel hämtat från New York som visar hur man INTE ska bete sig som snöröjare bakom spakarna i en stor hjullastare. Spana in filmen och se en Ford Explorer få storstryk.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]