Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Spartan V - Ducati på fyra hjul

Startad av Krister Lindholm · 2010-09-19 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Motorcyklar är roliga men den största nackdelen med dem är ju som alla vi bilälskare vet att de bara har två hjul och är livsfarliga. Lösningen för den som vill få mc-prestanda men åka lite säkrare kan heta Spartan V - en Ducati på fyra hjul.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]