Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Spyker bekräftar intresse för Saab

Startad av Krister Lindholm · 2009-12-03 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I Saabs ödesmånad december är varje dag viktig. Jakten på en ny ägare måste gå snabbt. Redan dagen efter GM:s besked har flera anmält sitt intresse. Nu meddelar även den holländska sportbilstillverkaren Spyker att de vill köpa Saab.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]