Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Spyker enda Saab-spekulanten kvar

Startad av Krister Lindholm · 2009-12-15 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Holländska Spyker är det enda alternativet för Saab. GM:s vd Ed Whitacre bekräftade på tisdagen att Spyker är den enda budgivaren som återstår. Om köpet inte går igenom läggs Saab ned.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]