Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Spyker etablerar sig i Kina

Startad av Krister Lindholm · 2010-04-29 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Saab-ägarna Spyker är intresserade av att etablera sig på den kinesiska marknaden och har redan tagit första steget. Enligt kinesiska medier har Spyker skrivit ett avtal med en kinesisk importör.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]