Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Spyker flyttar produktionen till England

Startad av Krister Lindholm · 2009-11-23 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Holländska sportbilstillverkaren Spyker lider av lågkonjunkturen och måste skära i kostnaderna. Produktionen flyttas till Coventry i England och den holländska sportbilen blir därmed lite mindre holländsk.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]