Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Spyker har överlämnat sitt nya bud på Saab

Startad av Krister Lindholm · 2010-01-08 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I går kväll lämnade holländska sportbilstillverkaren Spyker Cars över sitt nya uppdaterade bud till GM. Det bekräftar vd Victor Muller. Han har dock inte hört något från GM sedan överlämnandet och officiellt kommer det nog att vara tyst från GM några dagar till.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]