Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Spyker lägger nytt bud på Saab!

Startad av Krister Lindholm · 2009-12-20 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Det har precis kommit uppgifter från Spyker Cars ledning att de i dag har lämnat ett nytt bud på Saab till GM. Ett budförslag innehållandes elva punkter som ska åtgärda de tvister som fick affären att avbrytas i fredags. Spyker Cars vill säkra framtiden för Saab, varumärket och de anställda.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]