Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Spyker öppet för ryskt delägande

Startad av Krister Lindholm · 2010-02-16 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Affären mellan GM och Spyker Cars höll på att gå i stöpet tack vare ryssen Vladimir Antonovs inblandning. GM satte som ultimatum att han skulle väck för att affären skulle kunnas genomföras, så Victor Muller köpte ut ryssen. Nu försvarar Muller ryssen och välkomnar honom tillbaka.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]