Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Spyker ska säljas hos Saab

Startad av Krister Lindholm · 2010-06-04 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
En supersportbil i samma säljhall som en vanlig Saab 9-3? Japp, så kommer det blir när Spyker planerar att dubbla antalet återförsäljare i år genom att sälja sina bilar genom Saabs försäljningsnät.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]