Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Spykers ryska ägare kan ha fällt Saab

Startad av Krister Lindholm · 2009-12-18 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Enligt uppgifter som nu dyker upp kan det vara så att GM haft invändningar mot Spykers ägarkonstellation som domineras av ryssar som anklagas för maffiakontakter.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]