Det ser mörkt ut för SsangYong. Den sydkoreanska biltillverkaren ansökte under fredagen om konkursskydd som en sista räddning. Därtill ser det ut som att huvudägaren, kinesiska SAIC, vill sälja sin del i SsangYong och köpa ett annat märke. Till exempel Volvo.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld