Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Starta bilen med iPhone

Startad av Krister Lindholm · 2009-10-14 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
iPhone-ägare har redan ett hav av mer eller mindre onödiga tilläggsprogram att välja mellan. Självklart kommer nu även en så kallad ?app? som gör att bilen kan låsas upp, och startas (!), med telefonen.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]