Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

startproblem mondeo

Startad av Anders · · 17 svar

riviera
Quote:
On 2002-02-01 16:20, CarMan wrote:
Du skriver att antingen händer det ingen ting eller så startar bilen.
Antar att det inte klickar ellen någonting.

Du har eftermonterat larm. Kolla det först
Kommer det 50 ström till larmet & kommer det sedan 50 strom från larmet?
vet ej,skall åka till larmfirman på måndag och be dom koppla ur startspärren,kan ju vara detta som spökar av ngn anledning.m.v.h
riviera
Quote:
On 2002-02-01 16:22, CarMan wrote:
När vevaxelgivaren lägger av så går startmotorn, men ingen gnista eller bränsle!
då är det nog inte det då eftersom startmotorn inte går.
Anders
Blir det samma resultat om du ber någon person sätta sig i bakluckan, när du har tillräckligt 'lite' bensin i tanken ?