Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Staten investerar i Volvos bränsleceller

Startad av Krister Lindholm · 2009-10-27 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nu har de första pengarna ur regeringens omdiskuterade krispaket för fordonsindustrin betalats ut. 60 miljoner kronor investeras i Volvos bränslecellsutveckling.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]