Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Statligt kinesiskt företag blir storägare i Volvo

Startad av Krister Lindholm · 2010-06-23 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
När Ford lämnar över kontrollen till de nya Volvo-ägarna kommer 40 procent att hamna i ett statligt ägt kinesiskt företag. Det avslöjar TV4 Ekonominyheterna.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]