Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Stockholm får sin förbifart

Startad av Krister Lindholm · 2009-09-02 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
På torsdagen väntas regeringen fatta beslut om att ge grönt ljus till Sveriges dyraste vägbygge. Det handlar om den omdiskuterade Förbifart Stockholm som kan börja byggas 2012 och beräknas kosta 28 miljarder kronor, uppger SVT:s Rapport.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]