Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Stopp för handel med Spyker-aktie - någonting är på gång

Startad av Krister Lindholm · 2010-01-26 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Strax innan klockan 14 i dag tisdag infördes ett handelsstopp av Spykers aktie på Amsterdambörsen. Det bör innebära att någonting är på gång kring Saab-affären.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]