Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Stopp för räddningspaketet i USA

Startad av Krister Lindholm · 2008-12-12 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Räddningspaketet till den amerikanska bilindustrin fick godkänt hos presidenten och representanthuset. Men i senaten tog det tvärstopp, demokrater och republikaner har inte kommit överens. Därmed blir det troligtvis inget krispaket i år, och GM:s och Chrysler framtid blir allt mer oviss.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]