Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Stopp för Spykers stämningsansökan

Startad av Krister Lindholm · 2013-06-11 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Det blev ingen lång process med Spykers stämningsansökan. Tvärt om. Nu rapporterar Reuters att stämningen redan avslagits, efter bara några timmars förhandlingar.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]