Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Största Volkswagen Passat någonsin till USA

Startad av Krister Lindholm · 2011-01-10 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
På Detroitsalongen visar Volkswagen upp nya Passat för den amerikanska marknaden. En bil som kraftigt skiljer sig från den europeiska versionen. Bland annat är den tio centimeter längre.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]