Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Stort intresse för Saab vars produktion är igång igen

Startad av Krister Lindholm · 2009-02-26 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Saab Automobile letar med ljus och lykta efter någon som vill köpa företaget. Snart behöver de kanske inte leta längre eftersom det enligt vd Jan Åke Jonsson finns åtta seriösa spekulanter. Dessutom satte produktionen vid Trollhättefabriken i dag igång som vanligt efter gårdagens stopp.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]