Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Styrservoproblem hos BMW Z4 och Mazda 3

Startad av Krister Lindholm · 2010-07-07 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Amerikanska NHTSA har bråda tider då antalet utredningar och återkallelser ökat markant sedan Toyotas miljonåterkallelser. Nu har problem upptäckts på BMW Z4 och Mazda 3 och modellerna är under utredning.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]