Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Subaru Impreza 2,0D - boxerdiesel under huven

Startad av Krister Lindholm · 2009-01-20 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Tre modeller har redan bestyckats med den lovordade maskinen. Nu är fjärde på gång - Subaru Impreza kommer med boxerdiesel och svensk premiär är det om några dagar.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]