Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Subaru Impreza WRX lägger på hullet

Startad av Krister Lindholm · 2010-03-24 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Subaru fortsätter att skruva på sin nästan-rallybil Impreza WRX. På nästa veckas bilsalong i New York visas årsmodell 2011, en av nyheterna är ett wide body-kit som fläskar till Imprezan rejält.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]