Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Subaru Impreza WRX STI ?PPP? - renodlad

Startad av Krister Lindholm · 2010-01-25 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I mars lanserar Subaru en version av Impreza WRX STI som ska vara mer renodlad för entusiasterna. Utan navigator och Recaro-stolar och med en prislapp 70 000 kronor under vanliga WRX STI ska den utgöra basmodellen.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]