Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Subaru Impreza WRX STI tillbaka i sedanform

Startad av Krister Lindholm · 2010-04-06 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Vingen är tillbaka. För första gången på tre år erbjuder Subaru sin värsting-Impreza i sedanutförande och med en jättelik vinge på bakluckan. Den riktiga Imprezan är tillbaka!

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]