Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Subaru Legacy visas i New York

Startad av Krister Lindholm · 2009-03-31 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Lagom till 20-årsjubileet för modellnamnet Legacy lanserar Subaru den senaste generationens Legacy. 2010-års Legacy är den största hittills och kommer med en ny CVT-låda. I övrigt är allt som vanligt på en Subaru, det vill säga boxermotor, fyrhjulsdrift och starka motorer.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]