Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Subaru ska bygga gasbilar i Trollhättan

Startad av Krister Lindholm · 2011-01-31 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Saabs försäljning av bilar har inte gått som tänkt sedan Spyker tog över men nu hoppas man få inkomster från annat håll. Japanska Subaru planerar att starta tillverkning av gasbilar i Saabs lokaler i Trollhättan.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]