Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Subaru WRX STI Racing Sedan till Sverige i oktober

Startad av Krister Lindholm · 2010-07-01 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Subarus värsting-Impreza, som inte längre heter Impreza, WRX STI presenterades i sedanutförande i våras. Nu har vi fått reda på att bilen med rallygener når svenska Subaru-hallarna i oktober.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]