Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Svagt stöd för dyrare bensin

Startad av Krister Lindholm · 2010-04-30 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Oppositionens plan att höja koldioxidskatten på bensin uppskattas inte av majoriteten. Endast 13 procent av väljarna ställer sig bakom en höjning, desto fler vill ha en sänkning.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]